Seregel
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Szczątki pradawnej krainy
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 O GENETYCE

Go down 
AutorWiadomość
Seregel
Założyciel
Seregel


Liczba postów : 66
Join date : 21/09/2013

O GENETYCE Empty
PisanieTemat: O GENETYCE   O GENETYCE EmptyNie Wrz 29, 2013 11:46 am

.:O genetyce:.
Genetyka jest niezmienna i raczej niezależna od gracza. Można ustalić ją samodzielnie tylko podczas tworzenia postaci, która nie jest spokrewniona z już istniejącymi. Zalicza się do niej: budowa ciała, odporność na choroby i wady wrodzone.
.:Budowa ciała:.
Statystyka zawarta w pięciostopniowej skali, od skrajnie delikatnej, do skrajnie masywnej. Każde odchylenie od normy ma swoje plusy i minusy. Skrajności są po prostu niepraktyczne. A głód goni. Tylko naprawdę wyjątkowe wilki ze sporymi pokładami niecodziennych, przydatnych zdolności i mądrości będą mogły wyżyć na garnuszku watah.
Atrybutami zależnymi od budowy są: gibkość, wytrzymałość i siła.
1 2 3 4 5
1 - delikatna budowa, bardzo sprzyja rozwijaniu gibkości i utrudnia rozwijanie siły oraz wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 10 pkt. gibkości; 2 pkt. siły; 8 pkt. wytrzymałości.
2 - wątła budowa, sprzyja rozwijaniu gibkości i utrudnia rozwijanie siły.
Maksymalne statystyki: 8 pkt. gibkości; 4 pkt. siły; 9 pkt. wytrzymałości.
3 - przeciętna budowa, sprzyja rozwijaniu wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 6 pkt. gibkości; 6 pkt. siły; 10 pkt. wytrzymałości.
4 - krzepka budowa, sprzyja rozwijaniu siły i utrudnia rozwijanie gibkości.
Maksymalne statystyki: 4 pkt. gibkości; 8 pkt. siły; 9 pkt. wytrzymałości.
5 - ciężka budowa, bardzo sprzyja rozwijaniu siły i utrudnia rozwijanie gibkości oraz wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 2 pkt. gibkości; 10 pkt. siły; 8 pkt. wytrzymałości.

.:Dziedziczenie budowy:.
Szczenięta dziedziczą budowę ciała po rodzicach. Oblicza się to w ten sposób:
(bm+bo):2+x=bp
(budowa matki+budowa ojca):2+x=budowa potomka
Przy czym x to czynnik losowy, który losuje MG za pomocą k3. x={-1;0;1} punktów.
Przykłady:
(1+3):2+1=3
(3+4):2+(-1)=3,5≈4
(5+4):2+0=4,5≈5

.:Odporność na choroby:.
Każdy wilk otrzymuje 10 punktów, które może rozdzielić pomiędzy różne choroby.
1-3
Urodzeni w Krainie w ciągu sześciu miesięcy od przejścia Wielkiej Zarazy (od daty oficjalnego otwarcia forum), jak i ci, którzy ją przeżyli automatycznie otrzymują odporność rzędu 3 dla tej choroby.
Powrót do góry Go down
https://seregel.forumpl.net
 
O GENETYCE
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Seregel :: NA POCZĄTEK :: Vademecum :: ROZWÓJ POSTACI-
Skocz do: